مشاوره روانشناسی رفتاری مشاوره روانشناسی رفتاری .

مشاوره روانشناسی رفتاری

نشانه های زندگی زناشویی ناموفق چیست ؟

۵٫۰
۰۱

زندگی زناشویی ناموفق

زندگی زناشویی ناموفق به زندگی اطلاق میشود که آن یکی از ارتطات رضایت بخش نشد . حال ممکن است از نظرعاطفی ، جنسی و یا همزیستی اجتماعی و اقتصادی ارتط سالم و کامل نشد . یک زندگی زناشویی ناموفق ممکن است یک ارتط ناقص بقیه ارتطات را تحت الشعاع قرار بدهد . پایه و اساس یک زندگی زناشویی که همان عاطفی است عث تقویت و یا تخریب بقیه ارتطات خواهد شد . یک زندگی زناشویی ناموفق وقتی ارتط عاطفی ناقص شد اعتماد و اطمینان از بین خواهد رفت . زندگی زناشویی ناموفق بیشتر تحت ثیر روابط عاطفی و جنسی میشد . چه چیزی عث کمرنگ شدن این روابط میشود ؟ ارتط ناقص زناشویی و عاطفی از دو جنبه مورد هجوم قرار میگیرد . اول عوامل ون خانوادگی و دوم عوامل برون خانوادگی . ید دید عامل زندگی زناشویی ناموفق از کم توجهی افراد خانواده است ؟

عوامل ون خانوادگی نیز از دو جنبه ید روانشناسی شود . روانشناسی فردی و روانشناسی ون خانوادگی . یک مرد یا یک زن قا نیست خواسته های عاطفی و یا غریزی همسرش را ارضا کند . او ید آموزش ببییند و از خطری که زندگیش را تهدید میکند آگاه شود . مرد یا زن تنوع طلب هستند و نمیتوانند همسر خود رابطه خوبی داشته شند . آنها ممکن است برای ارضا روابط عاطفی و جنسی پا را از چارچوب خانه بیرون بگذارند . عوامل برون خانوادگی زندگی زناشویی ناموفق را نیزید از دو جنبه فردی و اجتماعی مطالعه کنیم . جنبه فردی که به دوران هسته پیشین خانواده ز میگردد . کودکی ، نوجوانی و جوانی . آیا این فرد دسته مهر طلب ها قرار میگیرد ؟ از نظر اجتماعی : موقعیتی است که جنس مخالف سعی بدست آوردن دل او دارد .


بیشتر بخوانید:عوامل ازدواج ناموفق


نشانه های زندگی زناشویی ناموفق

نشانه های زندگی زناشویی ناموفق رزتر از همه توقف یا کمرنگ شدن همبستری خانواده است . این مرد یا زن هنگام همخوابی چشم هایش را میبندد . اق ریک همبستر میشود . وقتی همسرش کلمات ابراز علاقه میکند از او میخواهد ساکت شد . زودتر از همیشه خود را ارضا کرده و میخوابد . بعد از مرحله ارگاسم همسرش را نمیبوسد و آغوش نمیگیرد . کمتر کلمات عاشقانه و عاطفی به زن می آورد . از دیگر نشانه های زندگی زناشویی ناموفق اینست که همسر به تغییرات ظاهری نه برای یکر بلکه چندین ر بی توجه است . از نشانه های زندگی زناشویی ناموفق اینست که مرد یا زن بیشتر دوست دارد تنها شد همسرش . از نشانه های زندگی زناشویی ناموفق این که بیشتر دنیای مجازی به سر میبرد خانواده .

البته این نشانه ها قطعی نیستند . اگر همسر شما یکی از این نشانه ها را داشت به او انگ نزنید ، شک نکنید بلکه مشاوره خانواده انجام دهید . برخی خیانت نمیکنند ، زندگی و همسرشان را دوست دارند ولی از مهارت های لازم برای زندگی زناشویی موفق برخوردار نیستند . ید مشاوره بگیرند و صورت لزوم آموزش بیینند . نظر داشته شید عشق ، دوست داشتن و زناشویی دلخواه دلخوری و زور و ناراحتی میسر نمیشود . بلکه مهارت های خاص خود بوجود می آید . لازمه آن شناخت کامل همسر میشد . او به چه رفری علاقه مند است ؟ چه حرکات و حتی لسی تحریک میشود و مهم تر از آن به چه چیزهایی نیاز دارد . مشاوره قبل از ازدواج شما را این زمینه راهنمایی میکند .


بیشتر بخوانید:شرایطی که یک ازدواج خوب ید داشته شد چیست ؟


مهمترین اشتهات زندگی زناشویی ناموفق

مهمترین اشتهات زندگی زناشویی ناموفق مقایسه همسر دیگران است . هر کس علاقه مندی و توانایی خاص خود را دارد . کسی را میشناسید مدام به همسرش هدیه میدهد . رفر عاشقانه ای دارد . مدام کلمات رمانتیک بر زن می آورد توقع نداشته شید همسر شما نیز چنین رفری داشته شد . نیازهای همسر شما دیگری تفاوت دارد . اگر شما نیازی دارید که او براورده نمیکند بهتر است نرمی و عطوفت او میان بگذارید . از او بخواهید به نیاز شما توجه کند . اگر موفق نشدید یک مشاوره خانواده میتواند مشکل شما را حل کند . کسانی که قبل از ازدواج ، مشاوره ازدواج انجام میدهند کمتر دچار مشکل میشوند و یک ازدواج موفق خواهند داشت . یکی دیگر از مهمترین اشتهات زندگی زناشویی ناموفق غرولند کردن است . غر زدن طرف مقابل را خسته و رنجور میکند .

یکی دیگر از مهمترین اشتهات زندگی زناشویی ناموفقاینست که احساس کنید شما خیلی زرنگ هستید و همسرن زودور . این اشته عث میشود شما اشتهاتن را تکرار کنید و روزی به خود بیایید که دیگر دیر شده است . برخی صبر اشتهات همسر را تحمل میکنند مگر خود او متوجه شود . وقتی شما غرق اینکار شوید او هم تدبیری می اندیشد که ممکن است به قیمت پایان زندگی مشترک تمام شود .


بیشتر بخوانید:ازدواج سالم و پایدار چگونه است ؟


خصوصیات یک زندگی زناشویی ناموفق

خصوصیات یک زندگی زناشویی ناموفق بر کسی پوشیده نیست . ناموفق ترین رابطه آنها رابطه جنسی و عاطفی است . این زندگی طلاق عاطفی و جنسی انجام شده ولی زیر یک سقف زندگی میکنند . این طلاق ها معمولا طلاق اقتصادی بدنل دارند . آنها فقط یک همزیستی سست دارند که ممکن است خیانت مواجه شود . کافیست کسی بیرون از خانه نیازهای عاطفی و جنسی آنها را برطرف کند . بزودی جذب او شده و به زندگی مشترک همسرشان خاتمه میدهند . خصوصیات یک زندگی زناشویی ناموفق ارتطات این افراد کاملا محسوس است . آنها از وجود هم لذت نمیبرند . به هر بهانه ای میخواهند از این محیط بی روح فاصله بگیرند .


بیشتر بخوانید:دلیل مقایسه همسر دیگران چیست ؟


نکاتی که ید زندگی زناشویی ناموفق رعایت کنیم

نکاتی که ید زندگی زناشویی ناموفق رعایت کنیم : همواره به خاطر داشته شیم خانه ما بر روی رهای نازکی بنا شده که یک نسیم ممکن است ویران شود . به دنل مقصر نشیم . قضاوت نکنیم . خود به دنل راهی برای استحکام بخشیدن بر روابطمان شیم . اعتماد به نفس و عزت نفس خود را از دست ندهیم . اطمینان ور کنیم که ما میتوانیم زندگی خود را نجات دهیم . همیشه امیدوار شم . از دیگر نکاتی که ید زندگی زناشویی ناموفق رعایت کنیم اینست که : ور کنیم همه چیز تغییر پذیر است . مهر و عطوفت و عین حال اقتدار میتوانیم به خواسته هایمان دست بیابیم .


بیشتر بخوانید:ازدواج سالم و پایدار چگونه است ؟


سوالات متداول

چرا برخی ازدواجهای ناموفق هستند ؟

ناهمگون بودن همسران . تصمیم کورکورانه گرفتن و احساساتی عمل کردن . کفو هم نبودن همسران . اختلاف طبقاتی همسران هم . همسطح نبودن سوادهایشان . مورد پسند هم نبودن . عدم آشنایی قبل از ازدواج . روانشناسی نکردن همسران قبل از ازدواج .

خصوصیات زندگی زناشویی ناموفق چیست ؟

این زندگی ها سردی زوجین مواجه میشوند . از هم حرف شنوی ندارند . برای هم احترام قلبی قائل نمیشوند . روابط بی روح است . به خواسته های هم اعتنایی ندارند . حرفهایشان برای هم خوشایند نیست . به عنوان یک همسر کمتر دلشان برای هم تنگ میشود .

دشمن اصلی زناشویی چیست ؟

کم و پایین شمردن همسر نسبت به خود . اهمیت ندادن به روابط اثرخستگی و بی حوصلگی . عدم شناخت کافی از نیازهای خود و همسر . نداشتن مهارتهای لازم برای دلریی از همسر . عادی شدن روابط بعد از چند سال . نداشتن تنوع رفر و آکسیسوار منزل و تفریحات .

بزرگترین اشتهات زندگی زناشویی ناموفق چیست ؟

این که فکر کنیم ما دیگر همسر دلخواه خود را بدست آورده ایم و نیازی به تلاش برای رضایت خاطر او نداریم . برای زناشویی موفق هیچ تلاشی نکنیم . همسرمان برایمان عادی شود . فقط او مورد خستگیهایمان حرف بزنیم . برایش تنوع وشادی و دلگرمی ایجاد نکنیم .

ماهیت معنایی زندگی زناشویی ناموفق چگونه تغییر میکند ؟

وقتی یک زوج متوجه میشوند زناشویی موفقی ندارند تصمیم میگیرند چاره ای بیاندیشند . این تصمیم ممکن است راسی ترمیم نقصها شد یا جدایی . که هردو اگر ست و مشاوره انتخاب شده شند بهتر از ادامه دادن یک زندگی ناموفق است چون این نوع زندگی ها دیگران بخصوص فرزندان آسیب خواهند دید .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه ازدواج موفق تلفنی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : ۶ Signs Your Marriage Is Headed For Divorce

نشانه های زندگی زناشویی ناموفق چیست ؟

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۲:۲۲ توسط:مشاوره تلفنی موضوع: نظرات (0)